20. elokuuta 2015

KIK, INSTAGRAM, SNAPCHAT..?

Olen löytänyt aivan ihania ihmisiä blogien kautta, ja minutkin on löydetty. Noin viisi ihmistä on tullut juttelemaan minulle blogini kautta, ihan huisia!

Joten... Haluaisitko sinä seurata elämääni Instagramissa? Haluatko lähetellä hölmöjä kuvia minulle? Tarvitsetko kuuntelijaa? Voit ottaa minuun yhteyttä, jos vain haluat. Voin yrittää auttaa sinua tai jakaa kokemuksia. Voin kuunnella huoliasi.

Olisi ihan mahtavaa, jos tulisitte juttelemaan! Tai laittaisitte vaikka kik-nimen alas kommenttiboksiin, minäkin voin tehdä aloitteen. Jos haluat, niin en julkaise kommenttia, jossa on yhteystietosi.

Mainittakoon se,  pidän tätä blogia valenimellä. Kikissä olen nimellä Maria R, Snapchatissä ja Instagramissa oikealla nimelläni. :-)

Minun kik: pirstaloitunut

13 kommenttia:

  1. mä haluaisin seurata sua instassa, jos haluat laittaa mulle sun nimen? :-) mulla on valvonta päällä, enkä julkaise.
    haleja. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En pääse sun blogiin? :-(

      Poista
    2. http://satojenmeriennakijaa.blogspot.com pääsisitköhän tota kautta! Outoa :/

      Poista
    3. Noniin, nyt onnistui! Laitoin kommenttiin instani ^^

      Poista
  2. Mulla ei oo kikkiä mut igssä oon sussukoo (:

    VastaaPoista
  3. Hei mä haluisin seurata instassa :)

    VastaaPoista
  4. En oo kikissä mut instagram on @bamsekalanpriva

    VastaaPoista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)