23. lokakuuta 2015

MITES SIELLÄ SULJETULLA..?

Kyllä, olen hengissä! Olin jossain vaiheessa yhden yön lomalla, mutta en millään jaksanut kirjoittaa blogia. Nyt kuitenkin on fiilis kirjoitella, joten miksipä en kirjoittaisi?

Fiilis on tällä hetkellä vallan mainio. Imuroin äsken ja olin rakkaiden koirieni kanssa. Kaupassakin kävimme äidin kanssa. Vointi on parempi, jaksan enemmän asioita. Harhoja on, mutta olkoot. En jaksa enää välittää. Olen myös oksennellut, mutta siitäkin yritän päästä eroon. Syömiset vain tuntuvat hallitsevan elämääni.

Aluksi osastolla olin erittäin ahdistunut, halusin vain kotiin. Huomasin kuitenkin heti, että vanha ystäväni on siellä, joten olo helpottui suuresti. Saisin viettää hänen kanssaan aikaa. Sain miltei heti uusia kavereita ja pelailin rohkeasti muiden kanssa.

Yhtään psykoosikohtausta en ole saanut tämän jakson aikana, mikä on mielestäni todella hienoa. Ahdistuksia tulee ja menee, mutta olen niin paljon paremmassa kunnossa kuin viime jaksoilla.

Osaston käytännöt ovat muuttuneet. Kännykkää saa käyttää koko ajan huoneessaan, mutta sim-kortin saa klo 17:15-21:00. Olin erittäin iloinen kuullessani tämän, jes! Ruokailuja on siirretty hieman myöhemmäksi.
Aivan ihana lainaus, jonka bongasin Instagramista. Kuva täältä.

20 kommenttia:

  1. Kuulostaa hassulta kun sanon että kiva kun löysin blogisi, mutta omalla tavallaan se on. Itse kanssa olin osastolla, 2 kuukautta kolmessa osassa, ja voin nykyään loistavasti. Paremmin kuin mitä edes lapsena! Toivon sulle kaikkea hyvää, kyllä ne asiat siitä helpottaa :) itse olen kävelevä esimerkki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa kuulla, että sinulla menee nyt hyvin! Lämmittää sydäntä :3 Kiitos ihana ♥

      Poista
  2. Olen niin iloinen kun sinulla menee paremmin. Jaksamisia vielä <3

    VastaaPoista
  3. miten saat oksennettuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä ala antamaan vinkkejä mihinkään tuollaiseen... Jos sinulla on ajatuksia oksentamisesta, tee kaikkesi, ettet tee sitä. Se ei helpota mitään.

      Poista
  4. Moi! Ollaankin jo tuttuja siitä yhdestä wappiryhmästä. Mullakin siis paranoidinen skitsofrenia, ja näitä kohtalontovereiden juttuja on kyllä kiva lukea vaikkei aina niin hyvin ja mahtavasti menisikään. Paljon tsemppiä sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Niin ollaankin, tervepä terve. :-) Niin, ymmärrän. ^^ Kiitos Aino ♥

      Poista
  5. Jeees, mahtavaa että sulla menee paremmin! :) Aina niin mukava kuulla hyviä uutisia sulta päin.

    VastaaPoista
  6. Ihanaa kuulla, että sulla menee paremmin! Toivottavasti nyt jatkuu näin, tsemppiä sulle :) Munkin mielestä toi lainaus on ihana!

    VastaaPoista
  7. Upea kuulla että voit paremmin ja olet saanut ystäviä etkä ole saanut psykoosikohtauksia! Nyt on kyllä pakko jäädä lukijaksi, haluan seurata sun taistelua :) Tsemppiä paljon, kyllä se siitä vielä helpottaa vaikkei aina siltä tunnu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin! Oi, kiva kuulla. :3 Niin helpottaa, se vain vie aikansa... :-)

      Poista
  8. Tosi mukava kuulla että voit paremmin! toivottavasti voit jatkosakkin :) Tsemppiä!

    http://worldinmyeyes-sanni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Tsemppiä sulle, koita jaksella!

    http://shopordiee.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)