5. huhtikuuta 2016

TAIDAN OLLA ONNELLINEN

Minulla menee hyvin, sen varmaan näkee myös siitä, ettei valituspostauksia ole tullut aikoihin. Yksikössä menee hyvin, kotona menee hyvin. Olin juuri kotona viikonlopun, oli ihanaa rentoutua ja vain olla. Lenkkeilin ja siivoilin, olin paljon kavereihin yhteydessä. Ja mikä ihaninta, leikin koirieni kanssa. Miten joitain niin rontteja eläimiä voi rakastaa niin paljon? Elämäni valot. Lenkkeiltyäni koirieni kanssa ne bongasivat mutalätäkön pihassamme, voitte vain arvata miten kävi. Mutakylpy varmasti virkisti, mutta se kahden mutaisen rontin peseminen ei tee hyvää mielenterveydelleni, hah.

Eli siis yleisesti minulla on noususuhdanne päällä, ei ole ollut ylitsepääsemättömiä ahdistuksia, pystyn jopa käsittelemään huonon olon välillä ihan itse - ilman hoitajia! Tuota taitoa kun vaalii, niin pääsen vielä pitkälle.

Pystyn nauttimaan tästä. On ihana olo. Rakastan hyvää fiilistä, tai no, kukapa nyt ei. Huippuihania ystäviä, hyvää ruokaa, liikuntaa, pelailua, skypettämistä, musiikkia... Hei, mitä tapahtuu, taidan olla onnellinen.

12 kommenttia:

  1. On niin ihana kuulla että voit paremmin <3

    VastaaPoista
  2. On aivan ihanaa kuulla että olet onnellinen, iloisuus suorastaan huokuu ulospäin tätä postausta lukiessa!

    VastaaPoista
  3. Ihanaa että voit paremmin! Tuli ittelleni ainakin hyvä mieli lukiessani tätä postausta ♥

    http://misslittlemarie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Hei, jaksaisitko kenties vaihtaa minun kanssani ajatuksia nyt kun voit paremmin? Olen koettanut lähestyä ihmisiä joilla on moniongelmaisuutta ja kuten hyvin avaat "rehellisesti mielenterveysongelmia" ja erityisesti viiltelytaustaa koska olen valmistamassa musiikkiteatteriteosta "Seepranainen".
    Jos kukaan teistä näkee tämän postaukseni ja reagoi ja koette että haluatte puhua niin laittakaa minulle viestiä: veera.railio@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, jaksan kyllä! Onko sulla kikkiä, vai laitanko sähköpostia sulle? :-)

      Poista
  5. Mahtavaa kuulla, että siulla pyyhkii noin hyvin :) Se on kyllä totta, että koirat ovat maailman parhaimpia piristäjiä ja niin rakkaita vieläpä. Paras sananlasku ehkä koskaan: "Koirat eivät ole koko elämämme, mutta tekevät elämästämme kokonaisen." :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, eikös? :-) On tosiaan! Ja oi, tuo sananlasku on ihan paras! ♥

      Poista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)