10. maaliskuuta 2015

ALIKUORMITUSSTRESSIÄ JA AHDISTUSTA

Hoitaja väittää, että minulla on alikuormitusstressiä. No joo, ehkä aamuisin, kun muut ovat koulussa, ja minä jään sänkyyn makaamaan. Hoitaja patisteli minua päälle tunnin sängystä, mutta olin saanut illalla taas Levozinin niin väsytti. Nousin puoli kahdeltatoista vastahakoisesti. Ahdisti, päätä särki, oli vilu (missä lämpöpeittoni?) ja pinna erittäin kireällä. Ei minun päiväni. :-D

Kävimme myös pitkästä aikaa kirjastossa! Se ei kyllä ollut ollenkaan kivaa. En meinannut päästä rappusia ylös, kun henkeen otti, ahdisti ja pyörrytti. Kerroin tästä hoitajalleni, ja lähdimme pois. Jään kaikesta kivasta paitsi ahdistuksen takia! :-( Kroppani lämpötilakin vaihtelee rajusti ahdistuksen takia, välillä on kylmä ja välillä kuuma. Äh...

Omma muutti eilen kuntoutumisyksikköön! Meillä on ollut todella kivaa, kävimme T:n ja Omman kanssa salilla ja saunassa. Tänäänkin menemme salille, jes, jotain sisältöä muuten niin tasaiseen arkeen. Hoitaja ehdotteli, että osallistuisin päiväosaston (yläkerrassa) ryhmiin, niin saisin sisältöä elämään yksikössä. Täytyy harkita asiaa.

Harhoja ei ole ollut nyt vähään aikaan! Ja olen muutenkin hyvässä kunnossa verrattuna osastoaikaan. Suunta on nyt ylöspäin! ♥

2 kommenttia:

  1. Rohkeaa kirjoittaa tällaisista aiheista, mielenkiintoinen blogi! Jään seurailemaan. :)

    vaihtoehtoinenuniversumi.blogspot.fi

    VastaaPoista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)