7. maaliskuuta 2015

SANASI OLIVAT KUIN VEITSIÄ

Muistan. Kyllä, minä muistan. Istuit minun takanani luokassa. Muistan sinun sanasi. "Läski", sinä mutisit. Sinun kaverisi nauroivat takana. Seuraavana pyysit minulta purkkaa. 

"En kiusaa sua enää jos annat purkkaa... Tai no enhän mä oo sua koskaan kiusannukaa."

Ai et vai? Mitä ne kaikki sanasi sitten olivat? Läppää ei heitetä toisen painosta, ulkonäöstä, eikä mun tavaroita olisi tarvinnut heitellä.

Ehdotit facebookissa kaverillesi, että hän tekisi minusta ja luokkalaisestamme tytöstä sellaisen "kumpi on kauniimpi" ja "kumpi on hauskempi"-jutun, tiedättehän. Ja hän teki. Voitte vain arvata, minkälaista paskaa minusta suollettiin siihen haasteeseen. Poistin onneksi itseni facebookista parisen vuotta sitten, enkä ole kaivannut takaisin...

Sanasi kaikuvat vieläkin päässäni. En pääse niistä eroon. Ruma, läski, huora, ällöttävä, hullu, tapa itsesi, nolo... Näitähän riittää.

Olet minua varmaan 15cm lyhyempi, olet todella pienikokoinen muutenkin. Mutta ei sinun olisi tarvinnut esittää "isompaa", "kovempaa" tai "coolimpaa" minua kiusaamalla. Miksi otit minut silmätikuksesi?

Itkin joka saatanan ilta huoneessani. SINUN TAKIASI. Oksensin. Laihdutin. Ahmin, ja oksensin lisää. Teit minusta heikon. Ja se teki minusta vielä helpomman kohteen.

Vihaan sinua vieläkin. Haistapa kuule paska.

14 kommenttia:

  1. Hitto mä en kans kestä yhtään kiusaamista, se on ihan hirveää. :-/ mut sulla on muuten tosi ihana tää blogi, ulkoasultaan niin nätti ja miellyttää mun silmää. Ihanaa viikonloppua sinullekin! :)

    http://essiikaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. sulla on sitten ihana tapa kirjottaa, saat jotenki tosi hyvin sun ajatukset ja tunteet esille tekstin kautta, tykkään! rakastuin myöskin sun blogin nimeen, taidanpa liittyä lukijaks! :-)

    VastaaPoista
  3. Ihanan voimallinen teksti! Pysy vahvana, kaunis ihminen!
    chocolateye.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Moikka! Sun blogis pääsi juuri mun 'Linkkaa Blogisi' postauksessa lemppari blogien joukkoon :)
    Käy tsekkaamassa postaus täältä: http://iinaemiliasd.blogspot.fi/2015/03/suosikki-blogit.html

    Haluan muuten lähettää sulle miljoona halia, pysy vahvana koska kaikki kääntyy vielä paremmaksi♥

    VastaaPoista
  5. Oot taitava kirjoittamaan <3 Ihan kylmät väreet tuli tätä lukiessa!

    VastaaPoista
  6. Oot niin taitava kirjoittamaan! Ihanaa, että oot löytänyt tällaisen väylän, jonka ainakin uskon auttavan sua jaksamaan :-) Inhottavaa, että sua on kiusattu, ja että ylipäätään kiusaamista tapahtuu niin paljon. Ehkä ne kiusaajat eivät tajua, kuinka paljon se satuttaa toista, tai ehkä heillä on itsellä niin paha olo, että he purkavat sitä toisiin. Väärin silti, oli syy mikä tahansa :( Toivon koko sydämestäni sulle kaikkea hyvää, että jonain päivänä sä voisit olla onnellinen ja vapaa kaikista sairauksista ja harhoista! <3 Jään seuraamaan blogiasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niimpä. Voi, paljon kiitoksi! Tervetuloa seurailemaan! ♥

      Poista
  7. Kylläpä tuli kylmät väreet tästä ja parista muusta sun postauksesta. Oon jotenkin ihan sanaton, joten lähettelen voimia ja virtuaalihaleja sinnepäin.

    Ulkoasusta sen verran, että on kyllä tosi nätti!

    VastaaPoista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)