16. heinäkuuta 2015

PAREMPAAN SUUNTAAN..?

Viime postauksen jälkeen asiat ovat suitviutuneet. Fiilis on parempi, jaksan tehdä asioita. Elämä on kiinnostavaa. Ei itsetuhoisia ajatuksia saatika tekoja. Olen kuunnellut paljon hyvää musiikkia ja hengaillut yksikön nuorten kanssa.

Olen tutustunut siihen huskyn näköiseen tyttöön, josta kerroin tässä postauksessa. Hänestä on paljastunut todella herkkä ja valloittava persoona. Alun molemminpuolisen ujouden jälkeen meistä on tullut kavereita.

Tein muuten snapchatin! En oikein osaa käyttää sitä, mutta jos haluat jutella minulle siellä, tule kyselemään kikissä nimeäni snapchat-nimeäni! :-)

19 kommenttia:

  1. Ihana, että on sulla asiat paremmin nyt. <3 Elämäkin on paljon helpompaa, kun jaksaa tehdä asioita, eikä ole itsetuhoiset ajatukset mielessä kummittelemassa. Jos haluat jutella mulle kikissä, niin mun nimi siellä on tiina_annukka :)

    Toivottavasti sun hyvä olo jatkuu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Niin on. Oi, täytyypi jossain vaiheessa laittaa sulle viestiä. :3

      Niinpä! ♥

      Poista
  2. Ihana kuulla että on mennyt paremmin <3 olet tosi kaunis! :3

    VastaaPoista
  3. Ihanaa et sul menee nykyään ihanan hyvin! ❤ näin ohimennen tykkään blogin uudesta ulkonäöstä ❤ haleja 😘

    VastaaPoista
  4. Ihana kuulla, että menee paremmin! Toivottavasti tuo fiilis jatkuu vielä pitkään :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan rohkea blogi sulla.
    Hyvä, että menee paremmin!

    VastaaPoista
  6. Haluun vaan kertoa et sulla on yhdet kauneimmista silmistä mitä oon ikinä nähny! <3

    VastaaPoista
  7. Oi, kiva, menenpä tsekkailemaan :-)

    VastaaPoista
  8. Oon aiemminkin eksynyt sun blogiin, mutta en oo aiemmin kommentoinut. Nyt on pakko sanoa, että oot mun mielestä käsittämättömän rohkea! Oot kokenut ties mitä kaikkea, mutta uskallat jakaa niitä täällä muille. Ja varmasti kertomuksesi antavat vertaistukea niille, joilla on samankaltaisia tapahtumia ollut elämässä. Keep it real! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, kiitos! ♥ Ihanan kannustava viesti. Kiitos vielä kerran ihana! :-)

      Poista
  9. Hyvä, että asiat on paremmin! :) Tykkään tosi paljon sun ulkoasusta!

    http://kakkujaunelmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Löysin sun blogin ja luin monta monta postausta.
    Halusin vaan sanoa, että vaikutat aivan älyttömän ihanalta ihmiseltä :') hirveästi tsemppiä ja voimia ja jaksamista ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olette niin ihania, en kestä... :3 Kiitos, tsemppihalit kaikille! ♥

      Poista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)