1. heinäkuuta 2015

MINÄ EN TEE

Sain Minä EN tee-haasteen upealta nuorelta naiselta, tämän blogin ylläpitäjältä. Kiitos kovasti!

Haastan:
+ kaikki jotka lukevat tämän!

Minä en...
...kestäisi, jos näkisin kiusaajani vaikka kaupassa.
...juurikaan katsele elokuvia tai tv-sarjoja. Salkkareita seurasin ala-asteella ja Doctor Who koukutti minut jokunen vuosi sitten.
...juo muita kuin light-limsoja.
...kertonut äidilleni lääkekätköstäni. Myöhemmin äiti löysi kätköni, mutta ei sanonut minulle sanaakaan.
...haluaisi olla yhtään lyhyempi. Olen 175cm pitkä.
...tykkää käyttää kotona/yksikössä farkkuja tms "kaupunki/kouluvaatteita".
...ole herkkäuninen. Nukun kuin tukki, varsinkin jos lääkkeet vaikuttavat jo. Ja yksikin ilta, kun olin nukkunut viiden tunnin päikkärit, nukuin pian taas sikeästi kellon ympäri.
...pysty olemaan punastumatta, jos nolostun.
...keräile enää julisteita, niitä omistan jo liikaa.

*tässä oli kuva minusta*

...pidä hiuksia juuri koskaan auki.
...ole kannabiksen laillistamista vastaan.
...ole koskaan osallistunut Pride-kulkueeseen, vaikka olenkin halunnut.
...tykkää sushista. Hyi hyi hyi.
...omista rasvoittuvia hiuksia: pesen hiukseni ehkä kaksi kertaa viikossa!
...voisi viettää kesää ilman huvipuistoa. Viime kesänä en kyllä käynyt kertaakaan huvipuistossa, sillä olin osastolla. :-(
...ole ollut vuosiin näin hyvässä kunnossa psyykkisesti.
...kestä, jos joku haisee hieltä. Haistelen monta kertaa päivän aikana, haisenko hieltä.
...omista tatuointeja tai lävistyksiä, en edes korviksia. Aion ottaa kyllä ainakin yhden tatuoinnin, voisin tehdä siitä postauksen, ehkä...?

15 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja kiitos haasteesta <3!

    VastaaPoista
  2. Hyvä postaus ja kiva aihe! Olen ennenkin käynyt kurkkailemassa täällä :) Hienoa että on blogi tälläisellä aiheella, olet rohkea! :)

    VastaaPoista
  3. Mua kiusataan ja en jaksa sitä enää.
    monta kertaa kaikki ajatukset on käynu päässä..
    miten mä saan sen loppuun vai lopetanko ite?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistää vihaksi kun kuulee, että sua kiusataan... Kuka kiusaa? Kerrothan jollekin luotettavalle aikuiselle kiusaamisesta? Ja ei, et missään nimessä lopeta tätä elämää itse, se ei ole sun tehtävä.

      Olet tärkeä, arvokas ja kaunis varmasti niin ulkoa kuin sisältäkin!

      Ja miten kiusaamisen saa loppumaan... Mulla loppui koulukiusaaminen, kun en pärjännyt enää normikoulussa niin menin sairaalakouluun. Sairaalakoulussa ketään ei kiusattu.

      Vaikuttaa siltä, että sulla on itsetuhoisia ajatuksia. Suosittelisin varaamaan ajan psykologille, ellet jo sellaisen luona käy. Mulla auttaa puhuminen. Voisitte myös yhdessä miettiä, kuinka kiusaamisen saisi loppumaan!

      Poista
    2. Niin ja mulle voi tulla koska vain juttelemaan kikissä! Mun kik: pirstaloitunut

      Poista


  4. Ei mulla muuta. Seurailemaan jäin. :)

    VastaaPoista
  5. Mun on pakko vaan sanoa, että olet todella kaunis!

    VastaaPoista
  6. Oho meissä on tosi paljon samaa :'D varsinkin toi hikijuttu, en ajatellut että muutkin tekee tota! Mut hei pakko sanoa että oot ihanan kannustava ihminen, mahtavaa että tsemppaat ja näytät esimerkkiä! Itestäni ei ois tohon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, hauska kuulla! Jep, en oo kans tullu ajatelleeks... :-D

      Kiitos! Kommenttisi piristi päivääni. :3

      Poista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)