8. toukokuuta 2015

10K KATSELUKERTAA JA HARHOISTA

Ensin näin mainitakseni: 10 000 katselukertaa blogissani pamahti rikki! Miettikää, kymmenen tuhatta. Joo joo, jollekin tulee sen verran katseluita päivässä, mutta mulle toi on paljon. Minun pienelle blogille...

Ja mitä minulle kuuluu? Vastaus: erinomaista. Minun mieliala on pysynyt ylhäällä, vaikka tässä välissä olen sairastanut kovaa kuumetta ja kamalaa yskää. En tiedä, olo vain on todella hyvä. Jäännösoireita on kylläkin vähän ollut, ahdistusta ja harhoja, mutta täytyy muistaa, että ne tulevat olemaan osa varmaankin koko loppuelämääni. Nykyään tunnistan, mikä on harha ja mikä ei. Kyllä, ne pelottavat minua, mutta ei, ne eivät estä minua elämästä täysillä.

Muistan, kun jokunen vuosi sitten olin perheen kanssa kauppakeskuksessa. Näin valtavan harhan, vuoristoradan. "Ihmiset" huusivat ja "kiskot" narisivat. Yht'äkkiä vuoristorata katosi, mutta minulla oli erittäin hauskaa shoppaillessa ja nauttiessa hyvää ruokaa. Mitään vuoristorataa ei koskaan ollutkaan, kysyin äidiltä vielä varmuuden vuoksi.

Haluan elää täysillä. Haluan elää. Elää.

Olin tivolissa T:n ja hoitajan kanssa, oloni oli loistava. Rakastan laitteita ja sitä fiilistä mikä tulee vaikkapa juuri tivolissa tai huvipuistossa. Ihmisiä. Aurinkoa. Laitteita. Hymyileviä kasvoja, hyvää musiikkia ja mättöruokaa. Elämä on välillä niin ihanaa.
Kuva googlesta, täältä. Muokkasin jonkun muka-syvällisen tekstinkin siihen, duh.

6 kommenttia:

  1. ihana kuulla ♥ hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla että sulle kuuluu hyvää! <3
    www.lifeofffangirl.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Näinpä eksyin blogiisi minäkin kaverin vinkkauksen perusteella ja luinkin yhteen putkeen kaikki kirjoituksesi. Vaikka aihe on vaikea, arka ja niin hyvin henkilökohtainen, kirjoitat kertakaikkisen upeasti, uskaltaisinko jopa sanoa mukaansatempaavasti.... Sait siis yhden uuden lukijan lisää :-D
    Hyvää vointia toivottaa K-P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla! Hienoa. Ja kiitos kovasti, voi sinäkin hyvin, ihanainen! ♥

      Poista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)