16. joulukuuta 2015

KIITOKSET JA KOHENTUNEESTA ITSETUNNOSTA

Arvatkaa mitä? 45 000 katselukertaa pamahti rikki jokin aika sitten. Sehän on todella paljon! Lukijoitakin on tullut, mikä vain lisää motivaatiota bloggaamiseen - jokuhan ihan oikeasti on kiinnostunut teksteistäni! Ja kaikki ihanat kommentit... Olette uskomattomia. ♥

Paljon on muuttunut tämän blogin perustamisen jälkeen. Blogini alkuaikoina kirjoitin tämän tekstin. Minulla oli silloin erittäin huono itsetunto. Nykyään olen saanut itsetuntoa kerättyä, ja olen varmempi itsestäni. Pystyn olemaan jopa kaupungilla ilman meikkiä. Miten näin suuri muutos on voinut tapahtua näin lyhyessä ajassa? Tai no, minulle tämä on iso muutos. En ole niin riippuvainen muiden mielipiteistä, pystyn olemaan enemmän oma itseni.

Kiitos vielä kaikille!

12 kommenttia:

  1. onnea! :-) oon tosi ilonen sun puolesta, jatka samaan malliin! sun blogin ulkoasu on muuten yks parhaista mitä oon nähny!

    VastaaPoista
  2. Aww, ihana pieni postaus! ♥

    Itseppä olet uskomaton! Sä oot parantunut ihan mieletöntä vauhtia - joillakin tuosta maaliskuun tilasta sun nykyiseen tilaan menee vuosia, mutta sä oot ollut tosi skarppi ja saanut itsesi tuohon tilaan niin hirveän nopeasti.

    Mahtavaa, Maria! ♥ Mä oon ylpee susta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni!! ♥

      Ihanan tsemppaava kommentti, kiitoksia! Tulee hyvä mieli :-)

      Halit ♥

      Poista
  3. On ollut antoisaa lukea blogiasi. :) Onneksi olkoon! Ihan mahatavan paljon katselukertoja :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos itsellesi, kun oot kertonu elämästäsi ja oon saanut lukea, jatka samaan malliin♥ Oli ihana kuulla että blogista ja kommenteista on ollut iloa ja apua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :-) Todellakin tästä blogista on ollut suuri apu!

      Poista
  5. Hienoa upeeta huikeeta mahtavaa ;3 jatka samaan tyyliin!

    VastaaPoista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)