14. huhtikuuta 2015

ONNELLISUUDEN PILKAHDUS

Ikkunani on auki, huone täyttyy raikkaalla ja vilpoisella ilmalla. Huone on siivottu lattiasta kattoon, voin hengähtää. Kumoan raikkaan veden kurkustani alas. Netti ei lagita ja kuuntelen hyvää musiikkia. Maha täynnä hyvää ruokaa - kanaa, riisiä ja broilerpullia. Eikä edes närästä! Hiukset suoristettuina. Uusia meikkejä. Hyvät suhteet ystäviin - ja minulla on aika paljon ystäviä. Vaikeista vaiheista huolimatta minulla on ystäviä. Tänään iltalukioon tunnille. Tykkään opiskelusta, nyt minulla on mahdollisuus siihen, enkä aio heittää tilaisuutta hukkaan. Starttilukion kurssit ovat helppoja, kertaus on silti hyvästä.

Tunnen onnellisuuden pilkahduksen elämässäni. Minulla on oikeus olla onnellinen. Olen kiitollinen. Melkein itkettää, on niin hyvä olla. Kestäisipä tämä fiilis.

Psst... Kuunnelkaa tästä hyvä biisi:

6 kommenttia:

  1. Ihanaa olet hyvällä tuulella ja tulevaisuus näyttää valoisalta 💜 (ja minä herkistelen ja puhun kliseisiä mut oon iloinen ja ylpee susta ku sulla menee asiat hyvin ja oot itsekin iloinen ja apua) 💜

    VastaaPoista
  2. Ompa ihanaa kuulla, että olet hyvällä tuulella ja olet onnellinen! :---) Tämmösiä positiivisia postauksia on aina niin yhtä ihanaa lueskella! Pus, oot sulonen :3

    VastaaPoista
  3. oon niin ylpee susta!<3 kyllä se siitä,usko pois:)

    VastaaPoista

Arvostan jokaista ystävällistä kommenttia! :-)